<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

به نام خدا

سریال معمای شاه که جمعه ها از ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود یک سریال آموزنده و یک فرصت استثنایی برای مرور تاریخ معاصر ایران از دوران رضاخان به این طرف است. این سریال بر خلاف بسیاری از سریالهای تاریخی گذشته زبان روشن و قابل فهمی برای عموم دارد و گویی یک معلم تاریخ، تاریخ دوران پهلوی را با جزئیات برای دیگران نقد و تحلیل می کند. چهره پردازی ها و گریم ها نیز در این سریال بسیار هنرمندانه است و انسان را به واقعیت نزدیک می کند. دیدن این سریال استثنایی را به همه دوستانم توصیه می کنم.

نظرات  (۲)

بله واقعا موافقم سریال شاهکاریه...خصوصا اینکه مورد پسند حاکمیت وقت هم هست چون فسادها و بی عدالتی های آشکار دوران محمدرضا شاه را به وضوح به تصویر میکشه...خیلی هنرمندانس...ان شالله در آینده منتظر ساخت و پخش مستندها یا سریال هایی باشیم که فسادها و بی عدالتی های خفی بعد از دوره پهلوی را به تصویر بکشه تا ملت عزیزمون نسبت به تاریخ معاصرشون دید عمیق تری پیدا کنند....
پاسخ:
آره مثل خیانت منافقان، سلطنت طلبها، سینه چاکان آمریکا و فرهنگ غرب و ... در ظلم به مردمی که با حمایت از امام خویش انقلاب اسلامی ایران را یاری کرده و می کنند.
سلام م.ت عزیز



برای من فقط یک دلیل بر بی کفایتی پهلوی وجود دارد و آن فعل خیانت بار موافقت با جداسازی استان14 یعنی بهرین است.
چطور ممکن است کسانی که شما پابرهنه ها خطاب می کنید و یا عرب زده انفلاب کنند و ایران از 4 جهت در حال تجزیه قرار می گیرد ولی همین پابرهنه ها مقاومت می کنند و یک وجب از خاکشان را هم نمی دهند در زمان پهلوی اول اروند رود به عراق تقدیم می شود و در پهلوی دوم بهرین و این درحالی است که ما هر ساله از آمریکا میلیارد ها دلار اسلحه می خرید، واقعا چطور ممکن است م.ت؟
پاسخ:
متوجه ربط سخن شما با سخن م.ت نشدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">