<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

پایان حکومت آل سعود

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

     

به نام خدا

وَ إِذَا أَرَدْنَا أَن نُهلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنَا مُترَفِیهَا فَفَسَقُواْ فِیهَا فَحَقَّ عَلَیهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِیرًا (الإسراء/16)

 هر گاه بخواهیم شهرى را هلاک کنیم، به خوشگذرانانش دستور می دهیم، آن گاه به انحراف و فساد در آن می پردازند، و در نتیجه عذاب بر آن [شهر] لازم می گردد، و آن را یکسره‏ زیر و رو می کنیم.

   این آیه هر چند بر آل سعودی که با حمایت های مالی و نظامی خود از تروریست های تکفیری موجب کشته شدن هزاران انسان بی گناه شده  و می شود سخت است، اما بشارتی به همه مومنان و بلکه آزادی خواهان جهان است که به زودی به فضل الهی آل سعود نابود خواهد شد. گویا فساد مالی و اخلاقی شاهزادگان سعودی به اوج خود رسیده و صبح عذاب ستمگران نزدیک است. فتاوای جاهلان وهابی عربستان اینک به اوج رذالت رسیده و داعش به عنوان مجری این فتاوی، حرمتی از دین باقی نگذاشته که هتک نکرده باشد. حمله به یمن و کشتار مردم، این مظلومان بی دفاع، نیز مزید بر علت است تا پیش بینی کنیم که وقت آن رسیده که حکومت پادشاهی عربستان یکسره در هم ویران شود و ای کاش این وعده همان صبح ظهور حجت حق، مهدی آل محمد(علیهم السلام) باشد.

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من خیر أنصاره وأعوانه.

نظرات  (۶)

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۴ مجید از شهر ری
بسم الله القهارالجبار
بخدایی که خاک را بستر مردگان قرار داد و نطفه را از خاک آفرید و دانه را از خاک رویید ، عربستان و حکومت آل سقوط زودتر از اسراییل نابود خواهد شد و این را من بوضوح دیدم ، روزی ملک عبدا... ملعون پس از فوتش سوار بر ویلچر بود که من او را به قسمتهای مختلفی از اتاقی میبردم و در هر قسمتی از اتاق فرو ریختن پایه های حکومتی یهودی آل سعود را به او نشان میدادم و او را مورد سرزنش قرار میدادم و جهنم را به او وعده میدادم و پس از آن رفتم و بر بلندای دیواری که در جلو رمی جمرات در مکه کشیده بودند نشستم و دیدم سعودیها به شکل خاخامهای یهود درآمده بودند و داشتند یکدیگر را تکه پاره میکردند و من از ته دل میخندیدم ... تمام خوابهای من رویای صادق بوده و هست و این را در طول 35 سال عمرم به کرات تجربه کردم و حتما اینچنین خواهد شد ...
سلام مطلب جالبی بود. انشاء الله هر چه زودتر.
سلام برادر. انشاءالله هرچه زودتر.
عربستان در حال فروپاشی.
ان شاءالله در اینده ای نه چندان دور.
بنده از نظر "مجید از شهر ری" بسیار متعجب شده ام!!

جناب دکتررررررررررررررر!!!!! لطفا پیرامون ایه 34 سوره نسا کمی توضیح دهید

پاسخ:

سلام

به زودی ان شاء الله.

تصورش دشوار است ولی حقیقت را نمی‌توان انکار کرد! جاهلیت پیش از اسلام، ریشه‌کن نشده است و هنوز هم پس از 1400 سال، وجود دارد؛ «امروز جاهلیّت، بازتولید شده است؛ با توان بسیار بالا، با خطر صدها بلکه هزارها برابرِ جاهلیّت روزهای اوّل و دوران اوّل اسلام.» جاهلیت پیش اسلام، پیشرفته‌ترین سلاحش شمشیر و نیزه بود که توان محدودی برای کشتن انسان‌ها داشت اما امروز -علاوه بر سلاح‌های متعارف- سلاح‌های غیرمتعارف و ممنوعه‌ای مثل بمب فسفری را هم مورد استفاده‌ قرار می‌دهند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">