<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

اسیدپاشی در اصفهان

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ق.ظ

به نام خدای مهربان

این روزها تقریبا خبری نیست که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش بشه و در مورد اسید پاشی اصفهان گزارشی در اون نباشه. هر چند در جامعه ما که داعیه دار اسلامیم انتظار چنین چیزهایی را نباید داشت و باید به سرعت مجرم یا مجرمان دستگیر و به اشد مجازات محکوم بشند اما این گزارش روزانه سبب شده امر برای کسانی که در اصفهان نیستند مشتبه بشه و فکر کنند الآن در اصفهان وضعیت فوق العاده است و مردم در ترس و وحشت به سر می برند و هر یک به گوشه ای خزیده اند و مثلا از خانه بیرون نمیاند. روز شنبه نیز دانشجوی دختری هفت هشت نفر را دور خودش جمع کرده  آمده بود دفتر رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان و داد و بیداد می کرد که چرا شما امروز دانشگاه را تعطیل نکرده اید. من دو ملیتی هستم و به خاطر اینکه ایران را دوست دارم در ایران تا حالا مانده ام و واقعا برای خودم و شما متاسفم. در امریکا چند نفر ابولا می گیرند دانشگاه تعطیل میشه و اینجا اسید پاشی میشه دانشگاه تعطیل نمیشه و...  این موضوع سبب شد که بنده که در اصفهان به سر می برم و تقریبا از آن موقع تا حالا در اکثر خیابانها روزانه رفت و آمد داشته ام و با دانشجویان و دانش آموزان هر روز کلاس داشته ام، این مطلب را بنویسم و اعلام کنم که وضعیت این گونه نیست و آن گونه که خیال می شود ترس و وحشتی در بین مردم نیست.  آن طور که از ماجرا پیداست این مسئله یا از اساس برای کوبیدن نیروهای دلسوز مذهبی طراحی شده یا پس از وقوع مورد سوء استفاده قرار گرفته است. ضمنا یادآوری کنم که تقریبا روزی نیست که حتی در دانشگاهها و مدارس آمریکا صحبت از تیر اندازی و کشته شدن استاد و شاگرد و انواع و اقسام فساد نباشد و طبعا اگر برای دزدان و فاسدان بخواهند دانشگاههای آمریکا را تعطیل کنند این مراکز باید برای همیشه تعطیل باشند. برای نمونه به لینکهای زیر مراجعه کنید که آمار فساد در آمریکا در چند سال قبل است و البته با جستجو در سایتها موارد تازه تر و بیشتری خواهید یافت.

گزارشی از فساد در آمریکا

گزارشی از فساد در دانشگاه های آمریکا

نظرات  (۱)

۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۵ غلط املایی
سلام علیکم
الکی الکی چی درست کردند.خانواده من که به شخصه تغییری در زندگی شون پیش نیومد در این مدت.تازه توی روزنامه آقای احمدی مقدم تکذیب کردند که این مسئله در سایر نقاط کشور رخ نداده.فکر کنم اگر به حال خودش رها کنند موضوع را، تیر اندازی های آمریکا رو هم ربط میدن به ایران:))))
بی خود نیست که از زبان انگلیسی ها نقل می کنند در خاور میانه باید شکم عرب ها را سیر کرد و ایرانی ها را گشنه نگهداشت تا بتوانی بر آن ها حکومت کنی!!
دو روز که مردم خیالشون از بالا پایین رفتن قیمت دلار و طلا راحت شد.بیکار شدند و برای سرگرم شدن شاعه پراکنی میکنند و به این مسئله دامن می زنند .
دقیقا درست فرمودید.در ایالات متحده خریده اسلحه گرم و حمل آن آزاد است.در هر ساعت از شبانه روز امکان دارد وارد خانه شما بشوند، و یا این که فردی کنار شما در حال قدم زدن هست، و در جیبش اسلحه گرم داشته باشد،پس آمریکا کلا باید تعطیل شود نه؟
در همین ایران خودمان شما از کجا میدانید که فرد کناری شما چاقو در جیب ندارد و....فکر کنم یک عده ای فوبیا دارند و نیاز به درمان فوری.و البته جیب روانشناس ها هم پر پول می شود.
چیزی که خیلی در این موضوع مهم است این است که این 4 مورد در مثلا بالا شهر اصفهان رخ داده. و هنوز هم مردمش فوبیا(نوعی ترس غیر عادی) دارند.و مردم زینبیه در آرامش و به دنبال سیر کردن شکم زن و بچه اند، حالا کجا باید خانه هایش میلیاردی باشد،زینبیه یا چهار باغ؟جالب نیست آن جایی که همه ازش بد می گویند و مثلا خلاف کار ها بیشتر آن جا هستند جرم هایی به مراتب سبک تر رخ میدهد و بالاشهر.... از فردا باید زمین متری 10 میلیون تومان فروخته شود در زینبیه:)
اصلا در زینبیه سابقه اسید پاشی هست؟:)))
راستی دانشکده ادبیات خیلی امسال مسئله داره ها!یکی از دانشجو های تحصیلات تکمیلی اش به دانشکده ما می آید و برای ما تدریس تاریخ می کند.آن هم تاریخ اسلام، چند باری هم با هم بحث کرده ایم و خلاصه این که هم لقب داعشی گرفتیم و هم آخر ترم نمره بده خوبه البته باید حضوری خدمت شما این موضوع را بیان کنم و البته چند دقیقه ای هم صدا ضبط کرده ام که شنیدن دارد.در این ایام دعا کنید این ترم مشروط نشویم.
خلاصه این که جناب آقای توکلی:
ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻣﻠﺘﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺮﯾﺴﻤﺲ ﻭ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﻦ ﻋﯿﺪ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﻣﺎﻝِ ﻋﺮﺑﺎ است به خصوص  آن بنده خدایی که برای ما تاریخ اسلام تدریس می کند.
دعا کنید انشا ا.. با هم برویم کربلا
یا علی
پاسخ:
سلام
در مورد آن مطلب که خصوصی فرستاده اید نمیدونم باید تحقیق کنم.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">