<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali
به نام خدا
سلام
سوال بالا را یکی از مخاطبان عبد منیب پرسیده. در این چند روز، چند نفر تا کنون این سوال را از بنده پرسیده اند. از آنجا که احتمال دادم این سوال در اثر مطالعه دو مقاله ای باشد که رجانیوز منتشر کرده و در آنها ادعا شده که نام علی(علیه السلام) صراحتا در قرآن آمده است، مقاله ای را در رد آن دو مقاله نوشتم و برای رجانیوز فرستادم. اگر رجانیوز منتشر کرد که لینک آن را در اینجا قرار خواهم داد و در غیر این صورت طی یکی دو روز آینده ان شاء الله در این وبلاگ منتشر می کنم.
ومن الله التوفیق

نظرات  (۲)

اطمینان دارید که رجا نیوز بوده؟
 یعنی همون خبر گذاری که از جشن زنانه زن روحانی گفته بود و در نقد آن از شیوه حکومت امام علی استفاده کرده بود حالا اومده........
انتظار نداشتم برادران طالبان این طوری با این عجله خودشون رو معرفی کنن.
حالا اگه اشکال نداری لینک این خبر رجانیوز بگذارید تا من اطمینان پیدا کنم چون تا همین لحظه هم اطمینان ندارم.
پاسخ:
لینکش اینه:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=198546
اشتباه در این امر سبب نمیشه حالا هر چی نوشت اشتباه باشه،  من سایت رجانیوز رو رصد میکنم، چندبار تاحالا از این اشتباهها کرده اند و بهشون تذکر داده ام و این دفعه مجبور شدم در رد این مقالشون یک مقاله بنویسم. به نظرم عجله کردن و اعتماد بیجا به دیگران سبب شده این دو مقاله رو منتشر کنند. البته شما از این مطلب نباید متعجب بشید، چون تخصص  شما در علوم قرآن و حدیث نیست. اگه کسی مجموعه روایات را نبینه و نتونه اونها را نقد کنه واقعا فکر میکنه اسم حضرت در قرآن اومده. یه کم صبر داشته باشید. شاید با خوندن مقاله واقعا نظرتون این بشه که اسم حضرت در قرآن اومده.
سلام علیکم

وقت دارید یک خبر از خبرگزاری صراط رو مطالعه کنید.بنده با خواندنش ایرادی یا نقدی در محتوای خبرش نمی بینم میخواستم اگر مشکلی نیست شما هم متن آن را مطالع کنید ببینید مشکل دارد یا نه.
پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله
لینکش را بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">