<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

انتفاضه سوم فلسطین

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

به نام خدا

   اسماعیل هنیه از رهبران دیرینه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پیامی ویدیویی برای مردم ایران، خواستار حمایت آنان از این انتفاضه شد. متن خبر و ویدیو را در رجانیوز ببینید.

نظرات  (۱)

اکنون که تمام یاران دروغگویت به تو خنجر زدند، یاد یار ثابت قدم دیروز افتادی!
یادتان هست که در زمان مرسی (رئیس جمهور مخلوع مصر که می خواست ارتش مصر را به جنگ دولت قانونی سوریه و بشار اسد بفرستد) چگونه به ایران پشت کردید؟ چگونه به سوریه که نزدیک به 40 سال از شما و سازمانتان حمایت کرد، پشت کردید؟
یادتان هست که خالد مشعل رئیس حماس، پس از اخرین جنگ در غزه، جلوی دوربین ها از اردوغان و امیر و دولت قطر تشکر کرد، اما از ایران تشکر نکرد.
اما اکنون، نمک خورده و نمکدان شکسته را چه باید کرد؟

پاسخ:
از یک مصری که به مرسی یعنی نماینده اخوان المسلمین رای داده بود بعد از سقوطش پرسیدم نظرت در مورد مرسی چیست؟ گفت: حمار.
به هر حال مرسی به اندازه نهضت اسلامی در مصر بزرگ نبود و خریت کرد و خالد مشعل هم یک اشتباه استراتژیک. اما این دو را نباید نماینده کامل نهضت اسلامی شمرد و ما باید همچنان حمایت خود را از مبارزه با اسرائیل ادامه دهیم و اگر تذکری هم داریم برادرانه به آنها بگوییم.
مگر ما داخل کشور خود نمک خورده و نمکدان شکسته نداریم. با آنها چه می کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">