<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali
۹۴/۰۵/۰۵
عبد منیب

نظرات  (۳)

سلام
جالب بود...
پاسخ:
سلام بر شما
سلام. دانشگاه خودمون قشنگ تره ولی اینجا هم با صفاست.
سلام
امسال منابع ازمون دکتری تغییر کرده
1)زبان عربی
2) زبان انگلیسی تخصصی
3) کلیات علوم اسلامی
لطفا راهنمایی بفرمایید چه کتاب هایی در این زمینه ها مهم هست؟ و می توانند بنده رو در خوندن منابع راهنمایی کنن؟ و در مورد کلیات علوم اسلامی چه منابعی رو باید مطالعه کنم؟
با سپاس
پاسخ:
سلام بر شما
بنده در حال مسافرتم و مجبورم با شتاب به شما پاسخ دهم. به نظرم منابع زیر مهمند هر چند شما از کسانی که در تهران با اساتید طرح سوال در ارتباطند بپرسید بهتر است:
عربی: آموزش عربی استاد آذرنوش، مبادی جلد چهارم و تجزیه و ترکیب قرآن و نهج البلاغه خطبه های آغازین و شاید برخی حکمت ها
زبان انگلیسی را نمیدانم.
کلیات علوم اسلامی شاید کتاب استاد مطهری به همین نام کمک کند. شاید هم اگه منظور اصول فقه و فلسفه و غیره منظور است الموجز آیت الله سبحانی و عقاید و فلسفه آیت الله مصباح کمک کند.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">