<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

عید فطر مبارک

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

به نام خدا

اللَّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَ الْعَظَمَةِ، وَ أَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ، وَ أَهْلَ الْعَفْوِ وَ الرَّحْمَةِ، وَ أَهْلَ التَّقْوَى وَ الْمَغْفِرَةِ! أَسْأَلُکَ بِحَقِّ هَذَا الْیوْمِ الَّذِی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمِینَ عِیداً وَ لِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهِ عَلَیهِ وَ آلِهِ ذُخْراً وَ شَرَفاً وَ مَزِیداً أَنْ تُصَلِّی عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُدْخِلَنِی فِی کُلِّ خَیرٍ أَدْخَلْتَ فِیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُخْرِجَنِی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أَخْرَجْتَ مِنْهُ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُکَ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمْ أَجْمَعِینَ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ فِیهِ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ.

۹۴/۰۴/۲۷
عبد منیب

نظرات  (۲)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ مرتضی شایان
سلام دوست گرامی.
عید بر شما مبارک باد.
پاسخ:
سلام آقا مرتضی
أسعد الله أیامکم
سپاس و التماس دعا
بسم الله
سلام علیکم ../ پاسخ به دیدگاه شما
بنده حقیر اولا خودم رو در مقامهایی که فرمودید نمی بینم، اون عزیزان کجا و ما کجا؟
از طرفی هم بنده گفتم سیاست افراد خاص خودش رو می طلبه .. بنده حقیر از سیاست کنونی جامعه اطراف خودم جز بدی چیزی بهم نرسیده، بهترین دوستان، بهترین همراهان، حتی گاهی خانواده و اقوامم رو ازم گرفته و الآن با هم دشمنی ایجاد کرده .. خب پس چه سود از این سیاست چند حزبی که تنها موجب تفرقه است نه موجب پیشرفت ..

عذرخواهم .. بنده نظرات خاص خودم رو دارم، لطفا وارد مباحث سیاست نشید که اصلا دوست ندارم وارد این وادی بشم، یا حتی بهش فکر کنم ..
الآن هم زندگی آرومی دارم، خط مشی رهبری رو پیش میرم و به هیچ حزب و دسته و غیره ای هم کاری ندارم ...

اگر امر دیگه ای نیست یاحق
پاسخ:
سلام بر شما
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">