<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

پیام فضلی نژاد و رمز گشایی یک کد

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ق.ظ

به نام خدا

فقط آنهایی که ذهن سیاسی دارند این یادداشت را بخوانند. اهمیت این خبر برای من از این نظر است که فضلی نژاد سالها خود اصلاح طلب بوده و آنها را از نزدیک می شناسد.

لینک یادداشت در خبرگزاری فارس

نظرات  (۲)

می گما من یه سوال داشتم به من خواهشا جواب بده من چه کار باید بکنم من از شما و تفکراتتان و قیافه اتان و کلا وجودتان حالم به هم می خورد که هیچ اصلا دگرگون می شوم

پاسخ:
سلام
اگه واقعا راست میگی برای من باید موجب خشنودی باشه چون حکما میگند آدم های خیلی خوب جاذبه و دافعه شون خیلی زیاده؛ دوستهایی دارند که حاضرند جونشون را واسش بدند و دشمنانی که حاضرند جونش را بگیرند. البته اگه اهل بیت را دوست داری من فکر نمی کنم قصه من و شما این باشه و احتمالا قصه چیز دیگه ایه! شاید شما یه دیو از من تو ذهنت ساختی و حالا از اون دیوه بدت میاد نه از من؟ برای رفع این مشکل این دعای امام سجاد علیه السلام را زیاد بخون تا از هیچ مومنی بدت نیاد:
اللهم انزع الغلّ من صدری للمومنین (صحیفه سجادیه دعای47):  خدایا کینه نسبت به مومنان را از دلم بیرون بیاور.

من ببخشید ها کاملا از این آق جواد انتقاد دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">