<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

پیشوایان من دوازده نفرند

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

به نام خدا

میلاد حضرت حسین بن علی و عباس بن علی و علی بن حسین (علیهم السلام) و همچنین میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) و میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(صلوات الله علیه) را به مخاطبان این وبلاگ و همه دوست داران اهل بیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) تبریک عرض می کنم. به خاطر این همه مناسبت شادی بخش، کلیپ سرود زیبای "ائمتی اثنا عشر" را که در مورد امامان دوازده گانه و کار یک گروه لبنانی است تقدیم دوستان می کنم. متن این سرود را سایت "عربی برای همه" پیاده و ترجمه کرده است، ضمن اینکه زیر نویس این کلیپ به زبان انگلیسی است. بنده با اندکی ویرایش متن این سرود را به همراه کلیپ آن برای شما اینجا قرار دادم.

کلیپ سرود ائمتی اثنا عشر
حجم: 27.2 مگابایت
متن سرود ائمتی اثنا عشر
حجم: 45.5 کیلوبایت

نظرات  (۱)

سلام

باور کنید امروز تصمیم گرفتم که این کلیپ را از اینترنت بگیرم که خداراشکر کارم آسان شد.

ممنون

پاسخ:

سلام بر شما

خدا رو شکر

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">