<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

این مطلب را به بالای صفحه پونز کردم

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

به نام خدا

سلام
این وبلاگ فرهنگی و اجتماعیه، البته گاهی هم سیاسی میشه. مطالبی که به آنها پرداخته میشه موضوع بندی داره به شرح زیر:
جزوات و مقاله: در این قسمت جزوات و مقالات خودم یا برخی دوستانم را قرار میدم.
نشانه ها: آیات قرآن با موضوعات گوناگون اینجا بررسی میشه. آیات به معنی نشانه هاست و نشانی خدا را باید در این قسمت جستجو کنید.
سخن ها: در این قسمت روایات معصومان(علیهم السلام) را که به حقیقت سخن قابل اعتنا هستند با توضیح مختصری قرار می دهم.  
روز نوشته ها: مسائل سیاسی  و اجتماعی روز را در این قسمت قرار می دهم.
دل نوشته ها: این قسمت خاطرات بنده است که معمولا مضمون اجتماعی فرهنگی داره.
معرفی کتاب: در این قسمت کتابهایی را که خونده ام یا مهم میدونم معرفی میکنم.
خبرها: برخی خبرهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را اینجا قرار میدم.
نقد و نظر: این قسمت را گذاشتم برای پاسخگویی به سوالات و شبهات. اگه سوالی دارید با موضوع مسائل قرآنی و روایی که من میتونم جواب بدم در نظرات این قسمت قرار بدید.

عبد منیبی ها: در این قسمت تحت عنوان ستاره های پر نور عده ای از عبد منیبی ها را که در دور و اطرافمون میبینیم معرفی می کنم. نکنه فکر کنیم تو این فضا نمیشه عبد منیب بود!

اگه دوست داشتید نظر بدید. چون تا حالا کسایی که به این وبلاگ سر زدند بچه های خوبی بودند هر نظری بذارید همون موقع نشون داده میشه.( متاسفانه به دلیل زیاد شدن هرزنامه ها از امروز 1393/6/16 نظرات پس از تایید نشان داده میشه). نقد را بیشتر می پسندم اما خواستید تعریف هم بکنید خوشحال میشم! نظرات، خونده میشه و جواب داده میشه ولو به یک سلام و سپاس. پس اگه دیگه برنگشتید بدونید جواب سلامتون را داده ام.
به جز جزوات و مقالات همه مطالب در صفحه اول به ترتیب تاریخ نگارش نشون داده میشه. موضوع بندی، مطالب جدید و پربازدیدترینها و نظرات جدید را میتونید از منوهای سمت چپ پیدا کنید
.

و حرف آخر:

 رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود              رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

۹۲/۱۲/۲۶
عبد منیب

نظرات  (۱۲)

باسلام و تشکر منتظر کلاساتون و مطالب قرآنیتون یا همون نشانه ها هستم. خدا قوت
پاسخ:

سلام علیکم

سپاس، به محض اینکه مخاطبان به قدر کفایت رسیدند خبرتون میکنم و کلاسها را ان شاء الله برگزار میکنیم.

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۸ مرتضی شایان
با سلام 
گاهی سیاسی میشه
اما سیاسی ای که یکطرفه به قاضی میره
البته از نوع ...
پاسخ:
سلام
ان شاء الله به یاری خدای متعال یکطرفه به قاضی نرم. سپاس از نظرتون
سایت خوبی دارید به ما هم سربزنید ونظر بدهید عیدتان مبارک باد
پاسخ:

به سایتتون سر زدم و نظر دادم، سال خوبی داشته باشید. سپاس از حضورتون

سلام
یزد هستم
پاسخ:
سلام
اومدی اصفهان خبرمون کن، قرار بود یه مذاکره با هم داشته باشیم
با عرض سلام 
بالاخره بعد از مدت ها تونستم به روز کردن خود را به شما اطلاع بدم.خوش حال میشم سر بزنید.
یا علی
پاسخ:
سلام
حتما سر میزنم
ومن الله التوفیق
سلام
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ،
لحظه هایتان سرشار از این دوستی باد.
به روزم و منتظر حضور گرمتان.
التمــــــــــــــــــــــــاس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
پاسخ:
سلام علیکم دوست اینترنتی خوب من
گاهگاه سر میزنم به سایت نوش دارو
التماس دعا
سلام دوست عزیز...
به جای تبادل لینک با جندین وبلاگ مختلف ، فقط کافیه یک بار وبلاگ خودتون رو اینجا ثبت کنید : www.weblinks.baxiran.com
وبلاگتون به تمامی وب سایت ها و وبلاگ های دیگه معرفی خواهد شد...
( افزایش بازدید پیج رنک وبلاگ شما )
با تشکر | بکس ایران
پاسخ:
سلام علیکم
سپاس فراوان
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
یابن الدنیا غرّی غیری
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۵ مارال رئیسی
سلام
وب خوبی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید
با تبادل لینک هم موافقم
باتشکّر
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۳ محمد معین صادقی راد
سلام
دعوتید به عزاخانه ی مجازی
هر روز در محرم و صفر با ریز نوشت های عاشورایی

پاسخ:
سلام بر شما
لبیک 

باسلام دوست عزیز.

وبلاگ جالبی دارین. من هم وبلاگم را دوباره راه اندازی کردم. خوشحال میشم قدم رنجه کنید یه سری هم به وبلاگ بنده بزنید و در مورد پست جدید نظرتون رو بفرمائید.

با تشکر.

پاسخ:
سلام بر شما
از مطالب وبلاگتون استفاده کردم، ان شاء الله سایر دوستان بنده هم که به این وبلاگ سر می زنند بتونن از مطالب وبلاگ شما استفاده کنند.
سپاس از حضورتون
ممنون از وبلاگ ما بازدید کردید . انشاالله همگی بتونیم گامی در جهت سرکوب دشمن برداریم .
پاسخ:
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">