<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali


به نام خدا

مونده بودم این مطلب را در فضای زلال و قرآنی این وب منتشر کنم یا نه، تا اینکه خبر رسید که اوباما رئیس جمهور نحس آمریکا با فرستادن نامه ای به کنگره خواستار تمدید وضعیت ملی اضطراری در برابر ایران شده است. این قانون در سال 1995 در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون صادر شد و در طول 19 سال گذشته همواره تمدید شده است و تمدید این قانون در زمان حاضر نقض توافقنامه خنده دار ژنو برای چندمین بار است.  یه چیز دیگه هم منو مصمم به گذاشتن این مطلب کرد و اون سفر کاترین اشتون انگلیسی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در روز جهانی زنان؟! به تهران و سپس اصفهان بود. دیدار وی با برخی فعالان فتنه 88 در ایران هم، به عنوان فعالان حقوق بشر، آن هم بدون هماهنگی با وزارت امور خارجه ایران؟! و بعد هم دم از حقوق بشر زدن و قول دادن به اونها که ما مسئله حقوق بشر در ایران را پی گیری می کنیم و دنبال این قضیه هستیم که چطور می شود شرایط را تغییر داد، مزید بر علت شد. این دیدار با اینکه در ایران صدها بانوی فعال و فرهیخته و پاک علمی و سیاسی داریم نوعی بدخواهی و خارج از عرف دیپلماتیک است. این دو نکته باعث شد که به مسئله ی آدم کشی ، فساد و فحشای برخی از مسئولان سیاسی انگلیس و آمریکا بپردازم. در اینجا دو تا کلیپ برای شما انتخاب کرده ام. در اولی در یک برنامه زنده در سال 1989 در آمریکا مجری برنامه با خانمی به نام ویکی پولین صحبت می کند و وی اقرار می کند که مادر وی از مسئولان سیاسی آمریکایی است و وی در خانواده یهودی خود شاهد مراسمی از قربانی کردن انسان بوده است. وی می گوید از سال 1700 تا کنون طی یک رسم دیرینه خانواده ما مثل برخی دیگر از خانواده های یهودی این رسم را اجرا می کرده اند و در خانواده ما برخی زنان برای این مراسم بچه به دنیا می آورده اند و من نیز خود در این مراسم مورد تجاوز پدرم قرار گرفته ام. وی در این برنامه مسیحی شده و طبق صحبت های مجری تحت درمان روانپزشکان قرار گرفته است.
در کلیپ دوم الک جونز که یک خبرنگار آمریکایی است در سال 2000 میلادی به طور مخفیانه وارد یک انجمن سری می شود که بسیاری از سیاستمداران کهنه کار آمریکایی و انگلیسی در آن حضور دارند. این انجمن سری که بوهیمین گروو نام دارد حتی بسیاری از رئیس جمهوران امریکایی از جمله  هاوارد تفت، آیزن هاور، ریچارد نیکسون، رونالد ریگان، بیل کلینتون و بوش پدر و پسر را به عنوان عضو در خود جای داده است. در این مراسم که دو هفته طول می کشد و ظاهرا هر ساله در بیشه ای در شمال کالیفرنیا برگزار می شود، مهمانان برنامه از غم کت و شلوار و کروات خلاص شده و به عیاشی می پردازند. در طی مراسم ویژه ای هم به دور یک جغد که مولوخ نام دارد و در واقع خدای آنهاست رقصیده و انسانی را قربانی می کنند. ابتدای این کلیپ مصاحبه ای است از الک جونز با دیوید گرگن مشاور ارشد چهار رئیس جمهور آمریکا که چند سال بعد  از این واقعه  انجام شده و الک جونز که خود وی را آن روز در بین این گروه دیده و در این زمینه مقاله ای را در آن سال در برخی روزنامه ها منتشر کرده است برای اینکه عکس العمل وی راببیند با وی صحبت می کند و وی با دستپاچگی و ناراحتی به برخی سوالات جونز جواب می دهد.
خب حالا این دو کلیپ و حقوق بشری که اوباما و اشتون میخوان برای ما درست کنند!!!


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 10 ثانیه

 

 


دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 52 ثانیه

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۶)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۰ مرتضی شایان
با سلام
همه متنی را که نوشته بودی خواندم.
قسمت هایی از ان اصلا جالب نبود.
پاسخ:
به نام خدا
سلام
سپاس
خب اون قسمتهاییش را که اصلا جالب نبود می فرمودید تا اصلاح کنم.
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۵ دوست قدیمی
سلام خدمت آقا محسن عزیز
مطالب خوبی است
اگر بشه در مورد حقوق انسانی  در قران و روایات و آنچه اکنون توسط مدعیان دروغین حقوق بشر اتفاق میفته مطالبی رو بزارین خیلی خوب و کاربردی است.

پاسخ:
سلام دوست قدیمی
سپاس از لطفتان، ان شاء الله سعی می کنم در پستهای بعدی این کار را بکنم. ضمنا دلم میخواد از وجود شما هم که دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث و صاحب نظرید در بخشی از وبلاگ استفاده کنم.

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۰ مرتضی شایان
درود بر عزیز دل
دیدم دلایلی که می خواستم بنویسم، ممکنه که عواقبی برام داشته باشه، خدایی نکرده به سرنوشت ... گرفتار بشم.
البته قابل توجه است که انتقاد در کشور ما کاملا ازاد است!! طبق قانون!!!!
نوروز که اصفهان نمیام، بعدا اگر دیدمت حضوری درموردش حرف می زنیم.
پاسخ:
درود
حیف شد عید نمیاد میخواستیم مذاکرات دو جانبه به پا کنیم.
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۷ مرتضی شایان
فردا شب دارم میرم تهران، ان شاءالله برای 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینیر قهرمان، به خاک پاک اصفهان می ایم.

پاسخ:
دست خدا به همراهت رفیق
خسته نباشید

فکر نمی کنید ی ه جای کار ی ه ایرادی داره،البته شاید شما مطالبۀ ایراد کنید که خب کجای کار ایراد داره؟به این واضحی دارن با ما دشمنی میکنن،کاره دیگۀ مونده که نکنن؟ایراد از اونا نیست آقای توکلی اگه دوست داشتید و قابل دونستید تو  ی ه یک جلسۀ خصوصی براتون میگم چون اگه این جا بازگو بشه یا شما رو فیلتر می کنن یا من رو..... خلاصه همچین به این واضحی که تلویزیون جمهوری اسلامی می گه نیست.               سال خوبی داشته باشین ما را هم از دعاتون بی نصیب نکنین
پاسخ:
ان شاء الله، دوست دارم نظرات شما را هم بشنوم، البته من فضا را اینطور نمیدانم که اگه بحث منطقی بشه فیلتر کنند.
التماس دعای فراوان
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۰ دوست قدیمی
با سلام مجدد
هم صحبتی با شما یکی از افتخارات بزرگ ماست
ما باید هر چه بیشتر مواضع دوگانه حقوق بشری غرب رو روشن کنیم
آنچه در میانمار و آفریقای مرکزی و غزه اتفاق می افتد را هیچکدام از کشورهای غربی یا سازمان خلل(ملل) محکوم نمی کنند! چرا؟ چون با منافع آنها سازگار نیست.
چرا هر جای دنیا علیه مسلمانان جنایتی رخ میدهد غرب هیچ عکس العملی از خود نشان نداده و حس بشر دوستی اش گل نمی کند؟
پاسخ:
به نام خدا
سلام علیکم
سپاس فراوان، اگه ان شاء الله فرصت کردید که یک سلسله مطالب قرآنی یا روایی کوتاه مثلا در همین مسئله حقوق بشر در حد یک پست وبلاگ بنویسید ایمیل کنید تا بیشتر استفاده کنیم. راستی یادمه اون روزها تو کلاس بنده کنار شما می نشستم و یکدفعه میدیدم دفترو بستید و دارید یه شعری را روی یه برگه یا پشت دفتر مینویسید که ربطی به بحث استاد نداره و مطمئن می شدم که واقعا به شاعران هم وحی میشه. هنوز هم شعر میگید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">