<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

      

به نام خدا

خوانندگان این وبلاگ سلام
ان شاء الله به یاری خدای متعال و به کوری چشم صهیونیستها قصد دارم از سال آینده سه موضوع را در این وبلاگ به صورت درس به درس در فاصله زمانی مشخص قرار دهم: آموزش قرائت قرآن، آموزش مکالمه عربی و سلسله مباحث خانواده. ازآنجا که دوست ندارم کاری بی ثمر یا کم ثمر و تکراری در فضای وب انجام شود این کار مشروط بر این است که هر کدام از این مباحث مخاطبان کافی داشته باشد تا برای آنها بنویسم، از خواندنش مطمئن شوم و احیانا به رفع اشکال بپردازم و ان شاء الله پس از اتمام یک دوره نتیجه کار به عینه مشخص شود و ان شاء الله قدمی در راه اعتلای فرهنگی و دینی جامعه برداشته شود. قرائت  قرآن به عنوان اولین قدم برای ورود به ساحت مقدس این کتاب آسمانی و به عنوان مقدمه ای برای مانوس شدن، فهمیدن و عمل کردن به قرآن ضروری است. زبان عربی نیز به عنوان زبان قرآن و روایات اسلامی ومهمترین کتابهای دانشمندان اسلامی راه ورود به حیطه دین به صورت تخصصی است. یادگیری این زبان آن قدر فواید دارد که صحبت از آن در این مقال نمیگنجد. شاید در آینده در مورد فواید آن به بحث بنشینیم. مبحث خانواده نیز از مهمترین مسائل فرهنگی- اجتماعی اسلام عزیز است. این مبحث همیشه مهم بوده است چرا که سلولهای یک جامعه اسلامی خانواده است و نه فرد و جامعه ای که خانواده در آن از هم پاشیده باشد از نظر اسلام یک جامعه از هم گسیخته و به شدت آسیب پذیر است. و از آنجا که صهیونیستها برای متلاشی کردن جامعه ما کانون خانواده را هدف گرفته اند هر چه در این زمینه کار شود کمر صهیونیستها به خاک نزدیکتر خواهد شد.
به هر حال دوستانی که مایلند به طور جدی درهر یک از این طرحها شرکت کنند نام اصلی یا مستعار خویش را برای ما به همراه آدرس ایمیل یا شماره تلفن و نام دوره ای که قصد دارند در آن شرکت کنند، ارسال کنند تا در صورتی که حد لازم نفرات فراهم شد آنها را خبر کرده و کار را ان شاء الله احتمالا از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده شروع کنیم. طول اولین دوره نیز 16 جلسه خواهد بود. لطفا دوستان خود را خبر کنید تا در صورتی که خیری در این کار باشد در این خیر سهیم شوید.

نظرات  (۸)

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۶ جواد فارقلیطیان
سلام آقای توکلی من جواد فارقلیطیان هستم می خواستم 15 آیه درباره ی ماه بهمن امروز در سایت زیبایتان بگذارید زیرا من شنبه با آن کار دارم . باتشکر
جواد فارقلیطیان از مدرسه ی باقرالعلوم
پاسخ:

سلام عزیز

ببخشید متوجه نشدم آیه در مورد ماه بهمن یعنی چه! لطفا توضیح دهید تا اگر کمکی از دستم بر می آید انجام دهم. سلام به دوستانتان هم برسانید.

موفق باشید

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۷ جواد فارقلیطیان
آیات کوچکی که هم معنا، هم محتوا با ماه بهمن باشد.حداکثر یک خط .15آیه
باتشکر
پاسخ:

مگه ماه بهمن چه ویژگی هایی دارد که در قرآن در مورد آن آیه داشته باشیم؟!

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۵ جواد فارقلیطیان
نمی دانم، آقای عنایتی معلم تفکر و سبک زندگی به ما گفتند تحقیق کنید.
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۹ جواد فارقلیطیان
من خودم چند بار در گوگل جست وجو کردم ولی هیچ چیز نیامد، اگر نمی شود خودتان را خسته نکنید ممنون از این همه تلاش و پشت کار برای دوست.
پاسخ:

شاید منظور ایشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد اگر چنین است ایمیلتان را لطف کنید ان شاء الله تا فردا برایتان چند آیه ارسال می کنم

کلمه عبور  و نام کاربری که فرستاده اید کار نمی دهد می توانید یک ایمیل در چاپار بسازید و تا شب ارسال کنید.آدرسش اینه و ساختنش هم آسونه: chmail.ir

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۸ جواد فارقلیطیان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ابتدا به سایت بلاگفا بروید سپس نام کاربری:********** و کلمه ی عبور:********* را وارد کرده ودر وبلاگ مطلب را بنویسید باتشکر. اگر می توانید لطفا همین حالا پاسخ دهید.
میشه یک باره دیگه بیشتر توضیح بدید که چرا آدرس ایمیل باید ارسال یه شه؟
پاسخ:
سلام
برای اینکه هروقت تعداد اعضای هر کلاس مجازی به حد نصاب رسید از طریق ایمیل شما را خبر کنم و کلاس را شروع کنیم.
موفق باشید
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۲۸ مسعود عرب بیگی
سلام جناب آقای توکلی،وبلاگ بسیار مفیدی دارید،ان شا الله همیشه در راه خدمت به قرآن باشید.یاعلی
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
موفق باشید
با سلام
ان شاءالله که ثمر بخش باشد
به امید موفقیت
پاسخ:
سلام
به دعای شما
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">