<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

زنگاری بر دلم بود

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۸ ق.ظ

به نام خدا

سلام

زنگاری بر دلم بود، این کلیپ را دیدم و زار زار برای دلم گریه کردم. احساس کردم تمومش پاک شد و آزاد شدم. به نظرم هر چند وقت یکبار باید همین کار را بکنم. گفتم شاید شما هم مثل من در اثر ارتباط با فضای آلوده اینترنت و مشغولیات دنیا چنین شده باشید. کلیپ را اینجا گذاشته ام تا خودم و هر کس مثل من دلش زنگ زد ببینه و های های گریه کنه تا آیینه دلش دوباره روشن شه.


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 59 ثانیه

نظرات  (۳)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۷ شاگرد استاد
سلام استاد
تا قبل از اینکه این کلیپ رو ببینم هرکلیپی درموردشهدا می دیدم فقط میگفتم:((شهدا شرمنده ایم))
اما بادیدن این کلیپ باید بگیم:((شهدا شرمنده خودتون و پدر و مادراتونیم))
تشکر،خداخیرتون بده
شاگرد استاد(محمدرضا مغرور)
پاسخ:

سلام آقا محمد رضا

سپاس از نظرتان

۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۸ مرتضی شایان
درود بر اقای توکلی
اگر یادت باشه قبل از اینکه برنم خدمت سربازی، مجموعه کامل سخنرانی رائفی پور را که همین کلیپ شما هم در ان مجوعه می باشد، تقدیمتان کردم.
به هر حال سخنان این مادر بسیار تکان دهنده است
واقعا متاثر شدم
پاسخ:

به نام خدا

سلام

یادم نبود از شما گرفته ام، چند روز پیش به طور اتفاقی آن را دیدم و با دیدن این کلیپ روحم صیقل خورد. بسیار سپاسگزارم. شما ان شاء الله با مطالب خوبی که بر روی وبلاگتان دارید راه شهداء را زنده می کنید.  

بز دلانی که از حراس ابتر شدن از بسیجی ها بسیجی تر شدن
البته این کلیپ رو پیش نهاد میدم به کسانی نشون بدید که نفسشون از جای گرم بلند میشه و مردم رو سپر بلای خودشون کردن.با تشکر از کلیپ خوبتون
پاسخ:

سلام

کلامتون مبهمه، به هر حال سپاس، شاید منظورتان برخی مسئولالند که شهداء و ارزشها یادشون رفته و چشماشون گرم شده و آروم آروم خوابیده اند

مبادا که گرمای چشم کسی   بذاره که بیداری یادت بره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">