<>

عبد منیب


این وبلاگ به منظور خدمتی به اهل ایمان و عمل و در راستای نشر معارف بلند اسلام عزیز منتشر شده است. مطالب را با موضوعاتی که در پایین این صفحه مشخص شده آورده ام و قصدم این است که از انتشار مطالبی که خود فهم نکرده ام و همچنین مطالب سایر نویسندگان حتی الامکان خودداری کنم و در واقع به نوبه خود به تولید اثر بپردازم و در صورت نقل مطلب از جایی، مأخذ را ذکر کنم. لطفا مرا از نظرات خویش بهره مند سازید.

آخرین نظرات
  • ۱۵ فروردين ۰۲، ۲۱:۲۹ - احمد
    Ya Ali

نشانه ها

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ

به نام خدا

در این قسمت قصد دارم تا آیات قرآن کریم را معرفی کنم. آیات به معنای نشانه ها است و در واقع نشانی خدا را باید در این قسمت جستجو کنید. چه شوری دارد؛ خدای عزیز و حکیم با ما سخن گفته است. اگر ما با عظمتی که قرآن دارد به آن بنگریم به آن عمل خواهیم کرد و دوای دردهای خویش را خواهیم یافت.

۹۲/۱۰/۲۸
عبد منیب

نظرات  (۱)

۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۶ محمدرضا جعفری
سلام و خسته نباشید خدمت اقای توکلی
ضمن تقدیر از لطفتون برای راه اندازی این وبلاگ
خواهش میکنم تفاسیر موضوعی آیات قران را در این رابطه به قدری که امکان داردروی وبلاگ قرار دهید.
تا امکان فهم و درک آسان ایات برای ما فراهم بشود.
از لطف جنابعالی کمال تشکر را دارم
پاسخ:
به نام خدا
سلام آقا محمد رضای عزیز
از نظرتان سپاسگزارم. بله ان شاء الله قصدم همینه. البته اگر شما هم مطلبی در این زمینه داشتید به ایمیلم ارسال کنید تا بذاریم
ومن الله التوفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">